piątek, 20 grudnia 2019

Artbook dwójeczka

Witam kochani :D

Myślałem, że nieco szybciej wyrobie się z rodziałem, jednak jak widać trochę to trwa niestety :c
Miałem taki sobie ciężki dzień po prostu @-@, ostatnio martwiąc się o wiele różnych spraw na raz dlatego też wszystko stoi w miejscu :I postaram się to nadrobić mając trochę wolnego <nie wiem, kiedy bo ciągle pracuje - nawet w wigilie i sylwestra :/ mam raczej wymagającą pracę, w której jest bardzo fajnie tak ogólnie, ale trzeba być zorientowanym w produktach, którymi dysponujemy itp itd i człowiek ciągle uczy się czegoś nowego :p> 
Możecie spróbować zgadnąć czym się zajmuje? XD
Podopowiem, że na pewno wielu z was by się mogło to podobać, jeśli jesteście choć trochę dziecinni XDDD 

Próbując się choć odrobinę wyciszyć przyszedłem dziś do was z kilkoma szkicami i maziajami XD

Nie będę zagadywał tylko przejdziemy od razu do rzeczy, już się wyżej nagadałem i starczy XD

Także ten... Zaczynamy!


(Pierwszy rysunek powstał, po tym jak naoglądałem się różnych openingów na youtube xD jakoś tak mnie wena poprowadziła :o Zrobiłem sobie nawet zdjęcie by mieć na wzór ułożenie rąk XD bardzo praktyczna opcja #polecam XD)


(Chciałem zrobić fajny efekt cieni, ale nie do końca wyszło tak jak to sobie wyobrażałem xD Być może nie chciało mi się tego kończyć ^^'' mogłem zostawić na później, ale jakby odłożył to za pewne nigdy bym tego nie skończył XDDDD)





(Powyżej, gdzie widzimy kobiete pająka - To miałbyć taki typowy halloweenowy art :D Do połowy ładna lolita, a dalej jakieś cudawianki XD)
Ogólnie mam całkiem śmieszną historię związaną z tym obrazkiem, bo rzeczywiście miałem cuuudowny plan narysować taką słodką dziewusie, ale kiedy dotarłem do rysowania nóg to wyszły mi jakieś kikuty balerony - wycierałem - rysowałem - wycierałem - aż się zdenerwowałem stwierdzając > nie będziesz nogi miała zwykłej głupia s*ko XD 
Lepiej zostawmy moje myśli w spokoju, bo to by było parę dłuższych niecenzuralnych słów XD
I w taki oto sposób stworzyłem potwora ! XDDD


(Ten arcik z kolei jest moją ultra fazą na ''Pora na przygodę'' :D postanowiłem trochę się pobawić stylem w jaki autor bajki tworzył swoje postacie :p 
Uuuhuhu XD)


 (  (A tu bawiłem się w wyzwanie, żeby narysować swoją postać w różnych sytuacjach: <jak je, jak śpi, jak tańczy i tym podobne - Taki typowy challenge - :) Szkoda tylko, że jestem totalnie nie konsekwentny tego, że jak się czegoś podejmuje to może powinienem to skończyć XD)




 (Jakaś dziocha *o* nie umiem zbytnio rysować kobiet - wspominałem? XD To wspominam 
O wiele lepiej wychodzą mi męskie postacie :3 )

































(Ostatnich kilka prac nie chciało mi się opisywać, widać co widać XD i tyle XD różne twarze, różne emocje < jeszcze będę to kończył> :D wtedy zobaczymy pełny efekt :p

Dziękuję za uwagę
i gdybym jednak nie wyrobił się
z wstawieniem czegoś do świąt to:

~Zdrowych i radosnych świąt,
worka prezentów, rodzinnej ciepłej atmosfery,
dobrego jedzenia, mniej pośpiechu,
a więcej radości~ ;)

Pozderki :)




<COFNIJ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz