Skoro cyferka już się nam zmieniła to znaczy, że będziemy tylko starsi XDD
Ale mówi się trudno XDD
Nie to... tak w zasadzie chciałem powiedzieć XD
Nowy rok = nowe perspektywy, może być tylko lepiej - także postanowiłem odnowić coś starego :3
Bardzo lubie dawać nowe życie i formę starociom :o
Dlatego nie przedłużając waszego cennego czasu pokarze co tu się wydarzyło :D
Praca zrobiona w 2009 bądź 2010 roku - dokładnie nie potrafie określić jej daty, ale na pewno jest bardzo starym projektem :o
<Nawet byłem takim geniuszem by oznaczyć sobie to na czym stoi postać XD poważnie - mógłbym teraz nie wiedzieć, co to właściwie jest hahahah XDDD>
Taka trochę wiadomość do siebie z przyszłości XD na pewno nie świadoma, ale za to jaka przydatna XD
A teraz pokaże, co się zmieniło :3
Pomyślałem, że zrobie z tego coś ładnego :D
Pozostawiając kilka elementów ze starego obrazka, przypominających o moich początkach.
Także gwiazdeczki i księżyc są niezmienne *u*
Uhuhuuh XDDD
Mamy szkic wstępny, z którym siedziałem trochę wczoraj wieczorem - kiedy moja wena jest najbardziej wydajna :D
Jest ręka, są choinkowe ogony XDDD nic dodać nic ująć :P
A nawet Dach ! XD yeyy XD
Na pewno wygląda to lepiej niż kiedyś, brakuje tylko kolorów do pełni szczęścia :D
(Jak skończę wtedy dodam ten art w osobnym poście :*)
A na samym końcu dam porównanie tych dwóch na jednym zdjęciu:
Wymaga to jeszcze kilku poprawek, ale i tak fajnie mi się na to patrzy :D
Zawsze myślę o tym, jak ktoś mi mówi:
>Nie bierz się za rysowanie, jak tego nie potrafisz<
>Od lat nie zrobiłeś żadnego postępu<
>Nie jesteś do tego stworzony<
Nie chodzi tu o to, że ktoś czegoś nie umie, bo idąc przez życie człowiek jest w stanie nauczyć się dosłownie wszystkiego :3 Zależnie od wkładu pracy własnej w to do czego dąży :p
Jedyną osobą, która cie ogranicza jesteś - Ty !
Nie daj się zaszczuć i wiedz swoje, bo inaczej nie podniesiesz się z kolan.
Co lubisz, co daje ci przyjemność? Pomyśl chwilę.
Czy tak naprawdę chcesz z tego rezygnować, bo ktoś mówi inaczej?
Pier*ol go lub ją XD
Sam jesteś swego losu panem ;)
<Wziąłem się za mowę motywacyjną XD okeeejj XD nie wierzę XD>
Nigdy nie rezygnuj z tego co czujesz, bo później możesz tego żałować :p
~Gdybym tylko nie był takim leniem, to z pewnością szłoby mi jeszcze lepiej, dlatego nie będę dla ciebie dobrym przykładem - hahah - XD~
Biorą się za kilka rzeczy na raz, albo z czegoś rezygnujesz, albo starasz się zrobić wszystko po trochu, co nie zawsze jest właściwe :I
<Nad tym chyba i sam powinienem się zastanowić i pomedytować... >
Dzięki za uwagę i polecam się na przyszłość ;)



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz